فعالیت ۲۰ گروه راهداری در حوزه ایمنی راه‌های استان همدان 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۲۰ گروه راهداری در حوزه ایمنی برای ارتقاء ایمنی جاده‌های استان خبر داد.

جواد نگاهداری گفت: این گروه‌ها شامل: گروه‌های خط کشی، نصب نیوجرسی، تعمیر سیستم روشنایی و نصب تابلو و علائم در راه‌های ارتباطی استان همدان است.

او گفت: به منظور خط کشی و احیای خط راه‌های ارتباطی استان هم اکنون ۳ گروه خط کشی، تجهیز و فعال شده است و قرار است تا قبل از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محور‌های پرتردد استان انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: علاوه بر اجرای خط کشی، عملیات رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان نیز با جدیت از طریق عوامل راهداری در حال انجام است.

جواد نگاهداری گفت: اکنون بیش از ۸۵ درصد از سیستم‌های روشنایی راه‌های استان تعمیر و راه اندازی شده است و بقیه آن‌ها نیز از طریق ۳ گروه تعمیر و نگهداری در دست اقدام قرار دارد.

او گفت: عملیات نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد، محور فامنین-تجرک و محور نهاوند- کنگاور از طریق ۲ گروه امانی و پیمانی در حال انجام است.

در سال ۱۴۰۲ پنجاه و دو نقطه پرتصادف و دارای تصادف جدید در محور‌های استان همدان شناسایی و مصوب شده است که عملیات آشکار سازی این ۵۲ نقطه هم با نصب تابلو و علائم و شیار لرزاننده انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.